Hišniška opravila
Iščete novega hišnika? Nekoga, ki bi vodil oskrbovanje vašega stanovanjskega ali poslovnega objekta?
Skrbnik d.o.o je pravi naslov za vas! Po ogledu vaših prostorov se na podlagi zahtevnosti objekta dogovorimo kakšen obseg nalog in koliko preventivnih pregledov bo hišnik izvajal. Opravila in naloge hišnika se kasneje določijo v pogodbi med etažnimi lastniki in izvajalcem.
Nudimo vam:
- Vizualne preglede skupnih delov in naprav po objektih v skladu s planom ter skrb za zagotovitev tehnične in tehnološke pravilnosti delovanja skupnih delov in naprav na objektih,
- obveščanje o morebitnih napakah in ovirah, vizualni pregledi dvigal (razsvetljava, signalizacija),
- obveščanje pooblaščenega serviserja o morebitnih napakah in ovirah, popravila, če je to v njegovi moči,
- pregled skupnih površin (razsvetljava, vodovod, zunanjost in okolica objekta),
- sprotna manjša popravila na skupnih električnih inštalacijah (menjava stikal, vtičnic, žarnic, domofonskih naprav…),
- sprotna manjša popravila vodovodne napeljave,
- pregledi instalacij in naprav za ogrevanje, kontrolni pregledi naprav za požarno varnost (hidranti, gasilski aparati, zasilna razsvetljava,..),
- vzdrževalna dela oz. popravila (manjša popravila opleska, zapiranje ventilov ipd.), razen tistih, za katera so potrebni pooblaščeni serviserji, oziroma jih zaradi narave ali obsega dela ne sme izvesti sam,
- vodenje evidence napak, odklonov in izvršenih del na objektih,
- sprotno obveščanje operativnega upravnika objekta,
- skrb za takojšnjo odpravo napak v delovanju skupnih delov in naprav ter prisotnost pri servisiranju naprav,
- reševanje nujnih primerov na objektih (izliv vode, fekalij), tudi izven rednega delovnega časa,
- čiščenje snega po planu zimske službe v okolici objektov in pred vhodi, zaščita pred poledico (posip s soljo), ob večjem sneženju organiziranje pluženja in odvoza snega,
- priprava kesonov za odvoz smeti , čiščenje mesta postavitve kesonov in čiščenje kesonov,
- nadzor in koordinacija z varnostno službo (če je objekt varovan),
- dnevno čiščenje okolice objekta in skrb za urejenost okolja,
- zagotovitev telefonske dosegljivosti v nujnih primerih,
- opozarjanje na spoštovanje hišnega reda,
- druga potrebna dela, povezana z izvajanjem zgoraj navedenih del in v skladu z odredbo in po navodilih organizacijskega vodje vse vključno z organizacijo, izvedbo in pomožnimi deli.